Rezidence Churchill: Příběh úspěšného prodeje luxusního projektu díky preciznímu servisu LEXXUS NORTON

Autor: LEXXUS NORTON

Rezidence Churchill: Příběh úspěšného prodeje luxusního projektu díky preciznímu servisu LEXXUS NORTON

Residence Churchill

Když se snoubí strategická lokalita, promyšlený marketing a špičkový realitní servis, výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. Projekt
Rezidence Churchill, který vznikl na rozhraní pražského centra a Vinohrad, je toho dokonalým důkazem.

Výjimečná nemovitost, výjimečný přístup 

Rezidence Churchill nabídla trhu 57 luxusních bytů s dispozicemi od 1+kk po prostorné 5+kk. Nechybělo podzemní parkování, sklepy, vysoký standard vybavení ani dechberoucí výhledy na Pražský hrad. O architektonický návrh se postaralo renomované studio Aukett, a už od prvních návrhů bylo jasné, že půjde o výjimečný projekt. 

Ale ani ten nejlepší projekt se neprodá sám. Klíčem k úspěchu byla správně nastavená cenová politika a přesně cílený strategický prodejní a marketingový plán, který připravil tým LEXXUS NORTON. 

Silná značka. Silné výsledky. 

Od začátku jsme projekt zařadili na náš web a představili jej čtenářům v našem magazínu NORTON. Kromě interních marketingových kapacit jsme podle potřeby zapojili i externí agenturu. Zásadní roli však sehrála naše interní databáze a osobní kontakty, díky nimž jsme dokázali oslovit ty správné zájemce v pravý čas. 

„Rezidence Churchill byl projekt, kde jsme mohli naplno využít naši znalost trhu i naše dlouhodobé osobní vztahy s klienty. Cílený přístup, přirozený respekt k hodnotě nemovitosti a transparentní komunikace byly zásadní. Měli jsme jasnou strategii — a ta fungovala,“ říká Miroslav Šibal, Sales agent LEXXUS NORTON. 

15 % bytů se prodalo díky přímému oslovení přes naše vlastní kontakty off market. Celkem 80 % kupujících pořizovalo byty za hotové peníze bez hypotéky – šlo tedy převážně o investory, kteří hledají jistotu a stabilitu. 40 % kupujících byly firmy a téměř 20 % zahraniční klienti, často s trvalým pobytem v Česku.