Prémiový byt na Vinohradech prodaný za rekordní cenu prostřednictvím neveřejné nabídky.

Autor: LEXXUS NORTON

Prémiový byt v Italské ulici na Vinohradech představoval jedinečnou příležitost – lokalita s atmosférou historického centra a zároveň s komfortem moderního bydlení patří k těm nejžádanějším v Praze.

Prémiový byt na Vinohradech prodaný za rekordní cenu prostřednictvím neveřejné nabídky.

Italská ulice, Praha 2

Prémiový byt v Italské ulici na Vinohradech představoval jedinečnou příležitost – lokalita s atmosférou historického centra a zároveň s komfortem moderního bydlení patří k těm nejžádanějším v Praze. Majitelka se rozhodla prodat nemovitost prostřednictvím LEXXUS NORTON a kupujícího doporučila právě makléřka Tereza Kolesárová, která má bohaté zkušenosti s prodejem rezidenčních nemovitostí v prémiovém segmentu. Už od počátku byla stanovena velmi ambiciózní nabídková cena, která reflektovala unikátní charakter nemovitosti i její polohu, během prodeje byla cena ještě navýšena.   

Prodejní strategie se tentokrát nesoustředila na širokou veřejnost, ale na přesně vybranou skupinu klientů z interní databáze. Díky důkladné znalosti poptávky mohla makléřka oslovit zájemce, kteří hledali právě takový typ nemovitosti – byt ve výjimečné lokalitě, s vysokým standardem, skvělou dispozicí a odpovídající prestiží. Jakmile byla nabídka neveřejně představena, projevili vybraní kupující okamžitý zájem. Bylo pro ně zásadní, aby jim tento byt neunikl, a proto byli ochotni akceptovat ještě vyšší cenu, než byla původně stanovena.   

„Důležitá pro mě byla především diskrétnost při prodeji mé nemovitosti. Díky cílenému oslovení správných klientů neveřejnou nabídkou byly mé požadavky splněny. Byt se prodal rychle, bez veřejné nabídky, a dokonce o šest procent dráž, než byla původní nabídka,“ uvedla majitelka bytu.    

„Nejvíce mě baví fáze, kdy se seznamuji s nemovitostí a odkrývám její pravý potenciál. Každý byt má své kouzlo a úkolem makléře je najít ty správné klienty, kteří jej dokážou ocenit. V tomto případě jsme měli jasno od začátku – cílit na klienty, kteří takový typ nemovitosti aktivně hledají. Díky tomu se podařilo dosáhnout výsledku, který předčil očekávání,“doplňuje Tereza Kolesárová.   

Tento případ potvrzuje, že u prémiových nemovitostí je klíčová nejen kvalitní prezentace, ale i precizní znalost trhu a poptávky. Díky individuálnímu přístupu a správnému výběru kupujících lze dosáhnout výsledku, který přesahuje původní očekávání a přináší klientovi maximální zhodnocení jeho nemovitosti.